دوشنبه, 5 خرداد 1399
  • ساعت : ۱۰:۴۶:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ 
  • کد خبر : ۷۶۳۲۶
اطلاعیه درخصوص دانشجویان متقاضی نقل و انتقالات در نیمسال اول سال تحصیلی 400-99
به اطلاع می¬رساند کلیه متقاضیان انتقال و میهمانی در نیمسال اول سال تحصیلی 400-99 می توانند طبق جدول زمانبندی جهت ثبت درخواست خود همراه با مدارک و مستندات به آدرس اعلام شده در این اطلاعیه مراجعه نمایند.

به اطلاع می¬رساند کلیه متقاضیان انتقال و میهمانی در نیمسال اول سال تحصیلی400-1399 می توانند طبق جدول زمانبندی جهت ثبت درخواست خود همراه با مدارک و مستندات به آدرس ذیل مراجعه نمایند. بدیهی است با توجه به اینکه این سامانه سراسری بوده، پس از تاریخ مقرر از بررسی و پذیرش درخواست مراجعین به صورت حضوری معذور می¬باشد لذا از مراجعه حضوری به این دانشگاه اکیداً خودداری فرمایید. همچنین درخواست هایی مورد بررسی قرار می¬گیرد که  فرایند ثبت نام در سامانه ( دو مرحله) به درستی انجام شده باشد. متقاضیان می بایست نتیجه درخواست را صرفا  از طریق همین سامانه پیگیری نمایند. ضمنا" سامانه نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی البرز صرفا جهت دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال به سایر دانشگاهها فعال می باشد.
سامانه ثبت درخواست انتقال     http://Transmission.behdasht.gov.ir
سامانه ثبت درخواست میهمانی    http://Guest.behdasht.gov.ir

جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان نیمسال اول 400- 1399
15 اردیبهشت تا15 خرداد ماه 1399      ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبدا و بارگذاری مدارک لازم در سامانه
16 خرداد تا 26 خرداد ماه 1399      بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو
27 خرداد تا 27 تیرماه 1399    اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبدا
28 تیر تا 7 مرداد ماه 1399    بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو
8 مرداد تا 7 شهریور ماه 1399    اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد

ضمنا" با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص  انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) در مرداد یا شهریور ماه 1399 انجام خواهد شد.

درخواست متقاضیان انتقال و میهمانی دانشجویانی که خارج از شرایط آئین نامه پذیرش می شوند صرفاً در قالب ظرفیت مازاد( شهریه پرداز) بررسی خواهد شد ضمناً شهریه متناسب با رشته، مقطع، نوع درس بوده که مبلغ آن متعاقبا" اعلام خواهد شد.

نکات مهم و قابل توجه:
* کلیه متقاضیان موظفند توضیحات مندرج در سامانه نقل و انتقالات را قبل از شروع روند ثبت درخواست به دقت مطالعه نمایند .
* طبق آیین نامه آموزشی، نقل و انتقال در نیمسال اول ممنوع می باشد. دانشجویان می بایست حداقل بعد از گذراندن یک نیمسال تحصیلی در دانشگاه خود نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.
*  درخواستهایی که کامل نباشد جهت رفع نواقص به دانشجو عودت داده می¬شود، در صورت عدم تکمیل مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. پس از پایان زمان ثبت نام هیچگونه درخواستی پذیرفته نخواهد شد.
 *   ثبت نام در سامانه و ارسال مدارک هیچ حقی برای دانشجو ایجاد نکرده و تصمیم نهایی در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو به عنوان میهمان یا انتقال به عهده کمیته نقل و انتقالات دانشگاه می باشد.
* به کلیه دانشجویان متقاضی توصیه میگردد فقط در صورت احراز شرایط فوق نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند.
* کمیته نقل و انتقالات فقط به یکی از درخواست های میهمانی یا انتقالی رسیدگی می کند لذا از ارائه تقاضای میهمانی و انتقالی به طور همزمان جداً خودداری فرمائید.
* این دانشگاه هیچ گونه تعهدی درخصوص ارائه هر گونه خدمات رفاهی و خوابگاهی به دانشجو ندارد.
شرایط میهمانی:
* بر مبنای آیین نامه های آموزشی، ضروریست دانشجو در مقطع کارشناسی حداقل یک نیمسال و در مقطع دکتری عمومی حداقل دو نیمسال تحصیلی را در دانشگاه مبدأ گذرانده باشد.
* میانگین کل نمرات دانشجو در دانشگاه مبدأ حداقل 16 باشد. همچنین بررسی تقاضای تمدید میهمانی در این دانشگاه مشروط ثبت نام در سامانه، اخذ معدل 16، نداشتن مشکل انضباطی و ارائه فرم میهمانی (پس از اعلام موافقت این دانشگاه و با قید لیست دروس پیشنهادی دانشگاه مبدا) می باشد.

شرایط انتقالی:
* انتقال در مقطع کارشناسی ارشد ممنوع می باشد.
* نمره آزمون ورودی متقاضی در سال ورود به دانشگاه از نمره آزمون آخرین فرد پذیرفته شده همان سال در رشته و سهمیه مربوط در این دانشگاه کمتر نباشد (درصورت تأیید مراتب فوق توسط دانشگاه مبدأ درخواست انتقال دانشجو مورد بررسی قرار
خواهد گرفت. آپلود تأییدیه دانشگاه مبدأ و کارنامه قبولی آزمون سراسری ضروری می باشد)
* بررسی درخواست انتقال دانشجویان مستلزم سابقه میهمانی حداقل دو ترم با معدل 16می باشد که در صورت وجود ظرفیت خالی و امکان پذیرش، دانشجویان در ابتدا در این دانشگاه میهمان شده تا پس از ارزیابی علمی و اخلاقی نسبت به انتقال دانشجو در ترم های بعدی اقدام گردد. در ضمن این دانشگاه هیچ تعهدی نسبت به انتقال دانشجویان میهمان ندارد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام متقاضیان میهمانی:
-    اسکن فرم درخواست میهمانی
-    اسکن مدارک و مستندات مربوط به دلایل دانشجو برای درخواست میهمانی


 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام  متقاضیان انتقالی:
-    اسکن فرم درخواست انتقالی
-    اسکن کارنامه قبولی در آزمون سراسری
-    اسکن مدارک مربوط به دلایل دانشجو برای انتقالی 1- بیماری دانشجو که به تأیید مراجع و کمیسیون های معتبر دانشگاهی رسیده باشد. 2- اسکن مدارک تأهل دانشجو بهمراه گواهی اشتغال بکار همسر در آن استان و تمام صفحات شناسنامه دانشجو و همسر به انضمام عقدنامه رسمی 3- اسکن مدارک مربوط به کفالت دانشجو مستند به گواهی سازمانهای ذیربط( سازمان وظیفه عمومی، دادگستری و ...)
ضمنا یاد آور می شود کلیه دانشجویانی که با درخواست انتقال آنها موافقت می گردد، می بایست حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به تسویه حساب با دانشگاه مبدا و پیگیری ارسال پرونده تحصیلی خود اقدام نمایند.

شماره تماس جهت پاسخگویی به مشکلات موجود در زمان ثبت نام:  
•    اداره آموزش دانشکده دارو سازی :   32562429-  026                                        
•    اداره آموزش دانشکده بهداشت (داخلی 303):   34336007-  026                          
•    اداره آموزش دانشکده پیراپزشکی:   34349803-  026                                        
•    اداره آموزش دانشکده دندانپزشکی:   33555049-  026                                       
•    اداره آموزش دانشکده پرستاری و فوریت های پزشکی(داخلی 356): 34336007-  026
•    اداره آموزش دانشکده پزشکی و مامایی 34287383-34287487    -  026           
•    اداره آموزش:   32563321-  026                                                                  

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    V5.4.0.0