پنج‌شنبه, 1 آبان 1399
  • ساعت : ۱۰:۲۰:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ 
  • کد خبر : ۸۰۵۴۰
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی دانشگاه علوم پزشکی البرز سال 1399

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبريك به پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی سال 1399 این دانشگاه، به اطلاع مي‌رساند ثبت نام و تحویل مدارک به صورت حضوری طبق برنامه ذیل اعلام می‌گردد.


زمان انجام امور مربوط به تعهدات محضری: از روز ‌یکشنبه مورخ 1399/07/27 الی سه  شنبه 1399/07/29 (مراجعه به دفترحقوقی جهت مشاهده و دریافت فرمت سند تعهدات)


•    روز یکشنبه مورخ 1399/07/27 رشته  تخصصی بیماریهای داخلی و ارتوپدی
•    روز دوشنبه مورخ 1399/07/28 رشته تخصصی بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب
•    روز سه شنبه مورخ 1399/07/29 رشته تخصصی زنان و زایمان و بیماریهای کودکان


آدرس دفترحقوقی دانشگاه: کرج - میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی - شهرک اداری - بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز -طبقه اول - اداره حقوقی دانشگاه  تلفن:  32563357 داخلی 110


شرايط مربوط به نحوه تنظيم سند تعهد و شرايط مربوط به ضامنين:
استفاده از فرم مربوطه باتوجه به سهميه داوطلب.
* متعهدين ملزم به معرفي 2 ضامن كارمند شاغل رسمي در دستگاه دولتي با سابقه كار حداكثر 20 سال مي باشند.
* چنانچه يكي از ضامنين معرفي شده كارمند رسمي دولتي باشد، پيماني بودن ضامن دوم بلا اشكال است.
* حسب مفاد ماده 96 قانون اجراي احكام مدني تضمين تعهد توسط افراد بازنشسته ميسر نمي‌باشد.(براساس بخش نامه شماره 107/2913/د مورخ 19/07/95)
* بر اساس بخش نامه شماره 107/2647/د مورخ 03/07/95 پذيرفته شدگان دستيار سهميه آزاد ميتوانند به جاي تعهد محضري وثيقه ملكي نيز ارائه نمايند.
* در خصوص پذيرفته شدگان سهميه بومي مي بايست در سند تعهد نام دانشگاه محل انجام تعهد خود را قيد نمايند.
* ضمناً كليه پذيرفته شدگان مي بايست با در دست داشتن فرم سند تعهد به دفتر اسناد رسمي مراجعه نموده و در سر برگهاي مربوطه تايپ نمايند حضور ضامنين با احكام كارگزيني به همراه فيش و حکم حقوقي نيز جهت امضاء سند در دفتر خانه  الزامی می باشد.

*توجه: پذیرفته شدگان گرامی خواهشمند است قبل از مراجعه به دفتر امور حقوقی دانشگاه حتماً فرم جدید تعهد دستیاران را از اداره تحصیلات تکمیلی درخواست نمایید.

تذکر1:
* با توجه به اینکه شروع دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی می باشد، ازكسانيكه موفق به تكميل مدارك( فرم ها و انجام تعهد محضری) نشوند علاوه بر عدم تحویل مدارک ثبت نامی، نامبردگان  به گروه هاي آموزشي جهت شروع دوره معرفي نخواهند شد و عدم ثبت نام آنها نيز جهت معرفي جايگزين به وزارت متبوع اعلام خواهد شد.


مرحله اول: (به صورت اینترنتی) به لینک ثبت نام مراجعه و سپس با انتخاب نوع کاربری (دانشجویان جدیدالورود) و با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور (شماره کارت ) وارد مرحله ثبت نام اینترنتی شوید.
الف) ثبت نام در سیستم سما
1- تکمیل فرم ها و اطلاعات در قسمت اطلاعات داوطلبان
2- دریافت و تکمیل فرم های آموزشی
3- ارسال تصاویر مدارک درخواست شده
4- دریافت کد رهگیری
زمان ثبت نام الکترونیک: از ساعت 10:00روز چهارشنبه مورخ 1399/07/23 الی  12 شب روز جمعه مورخ  1399/07/25

تذکر2: ثبت نام الکترونیکی قبل از حضور در دانشگاه الزامی بوده و در صورت عدم ثبت نام اینترنتی در تشکیل پرونده الکترونیکی نقص مدرک خواهید داشت .

ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی
جهت مشاهده شماره کارت اینجا کلیک کنید


مرحله دوم: (به صورت حضوری) پس از انجام: 1-  ثبت نام اولیه (اینترنتی) 2- دریافت کد رهگیری 3- دریافت و تکمیل فرمهای ثبت نام (لینک دریافت فرم ها در انتهای اطلاعیه می¬باشد) 4- اطمینان از تکمیل مدارک، به همراه فرمهای تکمیل گردیده ، عکس 4*3 (6قطعه پشت نویسی شده) ، لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک (تمام مدارک آپلود گردیده در روز ثبت نام اینترنتی)، اصل و یک سری کپی مدارک مربوط به سهمیه ثبت نامی( رزمندگان و ایثارگران، مناطق محروم، رتبه برتر و...) و مدارک مورد نیاز جهت انجام امور مربوط به هسته تحقیق و نظردهی؛ به ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری در ستاد مرکزی دانشگاه:
1.    ۴  قطعه عکس پشت نویسی شده شامل( نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی)  
2.    اصل شناسنامه  ویک سری تصویر از تمامی صفحات
3.    اصل کارت ملی هوشمند و یک سری تصویر
4.    اصل کارت نظام پزشکی ویک سری تصویر
5.    اصل گواهی پایان طرح نیروی انسانی و یا معافیت از طرح ویک سری تصویر
6.    اصل کارت پایان خدمت وظیفه ویا معافیت (برای آقایان به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰) ویک سری  تصویر
7.      اصل پروانه دائم پزشکی ویک سری تصویر
8.    گزارش تسویه حساب یا گزارش بازپرداخت بدهی از صندوق رفاه دانشجویان ( فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد نیازی به ارائه فرم تسویه حساب ندارند.)
9.    موافقت بدون قید وشرط سازمان محل خدمت با ادامه تحصیل (ارائه حکم مرخصی بدون حقوق ویا ماموریت آموزشی از تاریخ شروع دوره تا پایان دوره دستیاری برای کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی و قراردادی الزامی است.)
10.    آخرین حکم استخدامی (در صورت  شاغل بودن)
11.    اصل مدارک مربوط به سهمیه ثبت نامی( رزمندگان و ایثارگران، مناطق محروم، رتبه برتر و...) ویک سری کپی
12.    اصل سند تعهد محضری با توجه به سهمیه قبولی
13.    لوح فشرده حاوی اسکن کلیه مدارک

زمان ثبت نام حضوری و ارائه تعهد محضری:
•    روز یکشنبه مورخ 1399/07/27 رشته  تخصصی بیماریهای داخلی و ارتوپدی
•    روز دوشنبه مورخ 1399/07/28 رشته تخصصی بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب
•    روز سه شنبه مورخ 1399/07/29 رشته تخصصی زنان و زایمان و بیماریهای کودکان

مدارک مورد نیاز برای هسته تحقیق و نظردهی به شرح ذیل می باشد:
·   کپی تمام صفحات شناسنامه 1 سری
·   کپی  پشت و رو کارت ملی  1 سری
·   3 قطعه عکس پشت نویسی شده
·   تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان 1 سری
·   کپی آخرین حکم کارگزینی ممهور به مهرکارگزینی محل خدمت (در صورت استخدام اداری)
.   کپی  آخرین مدرک تحصیلی  


تذكر3:  تحويل مدارك به هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) در روز ثبت نام الزامي بوده و مسئوليت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.
آدرس ستاد مرکزی دانشگاه: کرج - میدان طالقانی -بلوار طالقانی شمالی - شهرک اداری - بالاتر از دادگستری- دانشگاه علوم پزشکی البرز - واحد امور آموزش و
تحصیلات تکمیلی دانشگاه : طبقه دوم        تلفن: 32563318-026   

 به اطلاع می رساند پس از ثبت نام، کارگاه های آموزشی آشنایی با فرآیندهای دستیاری برگزار خواهد گردید.

تذکر4: حضور در کارگاههای مذکور و دریافت گواهینامه شرکت در دوره؛ الزامی می باشد.


کارگاه از روز شنبه مورخ 1399/08/17 تا روز چهارشنبه 1399/08/21 در دانشکده پزشکی برگزارخواهد شد.
جهت اطلاع و دریافت برنامه کارگاه ها ،با دانشکده پزشکی تماس حاصل فرمایید.
دانشکده پزشکی: کرج چهارراه نبوت بلوار مؤذن خیابان بوعلی بالاتر از دانشگاه هنر شماره تماس 34287383-026 و 34287425-026

تاریخ شروع دوره : از روز شنبه مورخ 03/08/1399

معاونت فرهنگی و امور دانشجویی: کرج 45 متری گلشهر خیابان پونه شرقی پلاک 44، ساختمان دارا طبقه 10 دفتر معاونت
شماره تماس: 34530068- 026

•    مدیریت امور دانشجویی   شماره تماس : 34529125 - 026
•    مدیریت تعالی فرهنگی    شماره تماس : 34588403- 026
•    اداره مشاوره و راهنمایی دانشجویی    شماره تماس : 34588414- 026
•    اداره تربیت بدنی    شماره تماس :  32802843-026
جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه ، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی

به  آدرس http://mefda.ir/service/universities/alborz مراجعه نمائید.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    V5.4.0.0