يكشنبه 27 بهمن 1392

پرسش های متداول آموزش مداوم

  1. هنگام عضویت در سامانه و با وارد کردن کد ملی پیغام"اطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت شده"را مشاهده میکنم؟ کاربر محترم در صورت مشاهده چنین پیغامی دانشگاهی که سامانه به شما معرفی میکند،به عنوان مرکز میزبان شما محسوب میشود . لذا می توانید جهت دریافت رمز عبور خود با آن دانشگاه تماس حاصل فرمایید
  2. با وجود وارد کردن صحیح کد امنیتی با پیغام "کد امنیتی اشتباه است" مواجه می شوم ؟ در این صورت می توانید یکبار بر روی لینک "صفحه اصلی " کلیک نمایید و مجددا اقدام به وارد کردن اطلاعات خود نمایید .
  3. هنگام بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل موفق به دریافت رمز عبور خود نمی شوم ؟ در صورتی که ایمیل شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، سیستم قادر به ارسال رمز عبور شما نمی باشد . برای اصلاح آدرس ایمیل خود می توانید با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
  4. هنگام بازیابی رمز عبور از طریق پیامک با مشکلاتی مواجه می شوم ؟ در صورت مشاهده کردن هر کدام از پیغام های ذیل خواهشمند است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
  5. شماره همراه وارد شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه مطابقت ندارد .
  6. سرویس بازیابی رمز عبور از طریق پیامک مرکز میزبان شما غیر فعال می باشد .
  7. سرویس پیامک مرکز میزبان شما راه اندازی نشده است .
  8. برای اصلاح اطلاعاتی از پروفایل که قابل ویرایش نیست،"به استثنای کد ملی" چه اقدامی باید انجام داد ؟ در صورتی که نام ، نام خانوادگی یا رشته تحصیلی شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ویرایش آن لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
  9. جهت ویرایش کد ملی در سامانه چه اقدامی باید صورت گیرد؟ کاربر محترم جهت اصلاح کد ملی خود خواهشمند است یک ایمیل با عنوان "تصحیح کد ملی" همراه با نام ، نام خانوادگی ، کد ملی صحیح و کد ملی اشتباه به cme@niosha.co.ir ارسال نمایید . پس از اصلاح کد ملی توسط واحد پشتیبانی سامانه مراتب از طریق ایمیل به شما اعلام می گردد.
  10. چگونه از بخشنامه ها و آیین نامه های آموزش مداوم مطلع شوم؟ در صفحه اصلی فایل خودتان در سامانه آموزش مداوم کلیه بخشنامه ها قابل رویت است.
  11. زمانی که برای مشاهده جزئیات برنامه اقدام می کنم ، لینک مربوطه کار نمی کند ؟ کاربر محترم برای اینکه بتوانید جزئیات برنامه را مشاهده نمایید :
  12. از مرورگر Internet Explorer نسخه 8 به بالا استفاده نمایید .

در صورتی که از مرورگر Internet Explorer نسخه 9 استفاده می کنید ، لازم است آیکن Compatibility View فعال باشد.

از مرورگر Mozilla Firefox استفاده نمایید .

از مرورگر Google Chrome استفاده نمایید .

  1. میزان امتیاز مورد نیاز برای گروه پزشکی ، دندانپزشکی وداروسازی سالانه چند امتیاز است؟سالانه 25 امتیاز که می توانید حداقل 15 وحداکثر 35 امتیاز کسب کنید.
  2. کارشناسان داروسازی چند امتیاز نیاز دارند؟ مانند مقطع دکترای داروسازی هر 5 سال بایستی 125 امتیاز کسب نمایند.
  3. آیا گواهی های کاغذی معتبرند؟ از سال 1391 گواهی کاغذی اعتبار ندارند و کلیه گواهی ها باید در سامانه آموزش مداوم کشوری ثبت شده باشند.
  4. گواهی های ماقبل سال 1391 را که بصورت دستی داریم باید چکار کنیم ؟باید در قسمت کارنامه بازآموزی در فایل سامانه آموزش مداوم کشوری ثبت وبرای تایید به واحد آموزش مداوم دانشگاه مراجعه کنید.
  5. برای تغییر میزبان در سامانه چگونه باید عمل کرد؟ وارد فایل شخصی خود شده روی پروفایل من کلیک کرده روی آیکون تغییر مرکز میزبان کلیک کنید و مرکز مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.
  6. برای تغییر رمز سامانه چگونه عمل کنیم ؟ وارد فایل شخصی خود شده روی پروفایل من کلیک کنید روی آیکون تغییر رمز عبور کلی کرده رمز قبلی را وارد کنید ورمز جدید مورد نظر خود را دوبار تکرار کنید.
  7. گواهی های سخنرانی در برنامه های آموزش مداوم را چگونه می توانیم دریافت کنیم؟ در قسمت فایل شخصی در سامانه روی کارنامه بازآموزی کلیک کنید در قسمت سخنرانی یک عدد نوشته شده روی آن کلیک کرده ومی توانید گواهی سخنرانی خود را رویت کرده ودر صورت نیاز پرینت بگیرید .
  8. برای ثبت نام در برنامه های بازآموزی سایر شهرستانها چگونه اقدام کنیم ؟ وارد فایل شخصی خود شده روی گزینه ثبت نام در برنامه های حضوری سایر مراکز کلیک کنید برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و ثبت نام نمائید.
  9. آیا همزمان می توانیم در دو برنامه شرکت کنیم ؟ خیر امکان صدور گواهی همزمان دو برنامه در یک روز نمی باشد و سامانه قبول نمی کند فقط می توانید در یک برنامه ثبت نام کنید.
  10. آیا یک عنوان برنامه آموزشی را می توانیم دوبار در سال شرکت کنیم ؟ بله می توانید.
  11. چرا با اینکه رمز عبور دارم نمی توانم وارد فایلم در سامانه شوم ؟ چون باید حروف رمز را با حروف کوچک انگلیسی وبدون فاصله وارد کنید.
  12. مراحل ثبت گواهی های بازآموزی که قبل از راه اندازی سامانه دریافت کرده ام ، چیست؟  برای ثبت امتیاز گواهی های کسب شده مراحل ذیل را انجام دهید :
  13. به کارنامه باز آموزی خود مراجعه کنید .
  14. با توجه به نوع گواهی "فعالیتهای آموزشی و پژوهشی، خارج از کشور ، سوابق خارج از سامانه ما قبل سال 91" از طریق لینک مربوطه اقدام به ثبت سوابق خود نمایید .
  15. جهت پیگیری و تأیید امتیاز سوابق ثبت شده لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
  16. من در برنامه بازآموزی شرکت کردم گواهی برای من در کارنامه آموزشی ثبت نشده است ؟ لطفا قبل از شرکت در هر برنامه ثبت نام از طریق سامانه آموزش مداوم انجام دهید سپس روز برنامه کدملی را دقیق و خوانا در لیست حضور و غیاب ثبت کنید چنانچه حداکثر تا سه روز بعد از برنامه گواهی در فایل شما ثبت نشد حتما با آموزش مداوم دانشگاه به شماره 32563317 تماس بگیرید ( ممکن است علت ثبت نشدن خوانا نبودن و یا اشتباه بودن کدملی ملی ثبت شده باشد، همزمان در یک برنامه دیگر ثبت نام کردید و تداخل می خورد، هزینه برنامه را به حساب دانشگاه واریز نکرده اید)
  • تست
  • تست
  • تست
چهارشنبه 29 خرداد 1398   15:56:42