دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

معاونت آموزشی

emam
سرمایه گذاری برای تولید
04 آبان 1404 سایت قدیم English
bg

شرح وظایف مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

 

1-  مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره مسائل آموزشی دانشجویان از لحاظ پیشرفتهای علمی و عملی آنان.

2-  تهیه و تنظیم اصول کلی برنامه های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای آنها پس از تصویب .

3-  مطالعه و بررسی آیین نامه های آموزشی وارائه پیشنهادات لازم به شورای آموزشی دانشگاه و شورای عالی برنامه ریزی برای بازنگری و بهبود آنها.

4-  رسیدگی به برنامه های آموزشی دانشگاه واظهارنظر در مورد تغییر یا توسعه آنها.

5-  بررسی واظهار نظر درخصوص راه اندازی رشته ها و گروههای آموزش جدید مصوب.

6-  نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقرارت آموزشی مصوب وزارت متبوع

7-  همکاری با وزارت متبوع درخصوص برگزاری آزمونهای متمرکز سراسری از جمله علوم پایه، پیش کارورزی

8-  تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی براساس مصوبات وزارت متبوع و ابلاغ به واحدهای آموزشی

9- تشکیل شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و تهیه دستور جلسات و صورتجلسات و ابلاغ مصوبات جهت اجرا

10- تشکیل کمیسیون نقل و انتقالات دانشگاه و تهیه دستور جلسات و صورتجلسات آن

11-  نظارت بر صدور ریزنمرات و گواهینامه ها، دانشنامه ها و تاییدیه‌تحصیلی دانش آموختگان.

12-  صدور معرفی نامه به نظام وظیفه دانشجویان متقاضی خروج از کشور.

13-  نظارت بر امور مربوطه به وظیفه عمومی دانشجویان .

14-  نظارت بر امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان .

15-  تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات دانشجویان رشته های مختلف

16-  شرکت فعال در جلسات شوراهای آموزش و تحصیلات تکمیلی و کمیسیون موارد خاص دانشگاه به عنوان نماینده تام الاختیار

17-  همکاری با ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه

18-  نظارت بر تکمیل و تصحیح کلیه اطلاعات وارد شده در سماسامانه توسط دانشکده ها

 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: